Besparen op je boodschappen met een Collect&Go bestelling

Soms kan je beter koopje doen op je Collect&Go dan in de Colruyt.
Ik hoor je al denken…

Hoe dan?

Prijzen worden constant gewijzigd bij colruyt, doordat ze de laagste prijs garantie willen bieden.
Bovenop de laagste prijs garantie, bied de colruyt zelf ook nog extra korting.
Deze extra kortingen veranderd om de 14 dagen.

Maar bij Collect&Go kan je sneller de nieuwe extra korting ontdekken.
Omdat je in de toekomst kan bestellen, en je krijgt de extra korting die geldig is op de dag van afhaling.
Dus om de 14 dagen kan je op de woensdag ochtend al zien, wat er de volgende woensdag extra korting op komt.

Hoe is dus nu interessant?

Het is interessant doordat je de prijs betaald van de dag, dus als het product in rode prijs staat.
Dus je krijgt de rode prijs van vandaag, maar krijg de extra korting op de dag van afhaling.
Laten we het uitleggen met een voorbeeld.

Vandaag bij Collect&Go met afhaling morgen staan de Ariel pods in rode prijs

Laten we de afhaling veranderen in de woensdag waarop de extra korting aanbiedingen veranderen.
Nu zoeken we dezelfde Ariel pods.

Nu krijg je dezelfde rode prijs, maar met extra korting.
Dus zoals je ziet het is zeker interessant, om dit toe te passen.

Opgelet voor nadelen

Het kan niet allemaal leuk zijn er zijn ook nadelen.
Het kan zijn wanneer je achter je Collect&Go bestelling gaat, dat de producten die je besteld hebt niet in voorraad zijn.
Heel frustrerend, maar niets aan te doen.

Je producten wordt klaargezet in boxen.
De diepvries- en de verse producten worden in aparte boxen klaargezet, zodat je ze thuis snel kan opbergen in je koelkast of diepvriezer.
De plooiboxen zijn herbruikbaar en hebben een leeggoed waarde.
We vragen je een waarborg van 5,95 euro per plooibox.
Die waarborg krijg je terug wanneer je de plooibox terugbrengt.

En het volgende nadeel is wanneer je een Collect&Go bestelling doet, betaal je een servicekost van € 5,50.
Maar bij dit nadeel toch ook een beetje goed nieuws.

Want hoe betaal je geen servicekost?

Natuurlijk met een bon voor gratis servicekost of korting op je servicekost.
Dit ontvang je soms eens per mail, of vindt je in een magazine,…

Maar je kan ook de servicekosten niet betalen door het aankopen van bepaalde producten.
Wat dat deze producten zijn vindt je steeds op de website van Collect&Go zelf.
Er staat ook altijd bij vermeld hoeveel producten, je moet aankopen of hoeveel euro je moet spenderen aan een merk.
Laten we er ook een voorbeeld bijnemen.

Laten we drukken op Elseve

Zo zie je alle deelnemende producten, en staat er nog eens duidelijk beschreven dat je bij aankoop van 4 producten Elseve, geen servicekost betaald.

Dus vanaf nu weet jij hoe je moet besparen op je Collect&Go bestelling.